Такаа измина още един месец от моето отслабване. Имаше както върхове, така и спадове, много стрес и безсънни нощи покрай децата. За две седмици свалих 2 килограма, но след това децата се разболяха и явно това оказа негативно влияние върху отслабването ми. След претеглянето ми на 01.09. установих, че съм отслабнала само с 1 килограм. Знам на какво се дължи. Под стрес аз просто ям. Апетитът ми става огромен и постоянно се оглеждам за нещо, което мога да погълна.
 Все пак се старая. Старая се да избягвам пакетирани, пържени и сладки храни. Въпреки, че обичам сладко, една е моята страст - ХЛЯБА. 😁 Може би това е единственото нещо, без което не мога и този месец съм решила да го сведа до минимум. Толкова просто и лесно звучи, но няма да ми е лесно.
 А! За малко да забравя! Започнах с тренировките. За сега нямам болки в кръста, но мускулната треска е убийствена. Което не е проблем, а напротив, мотивира ме още повече да тренирам 💪. Що се отнася до децата, за сега ме оставят намира по време на упражненията. Дори синът ми скача покрай мен и се забавлява много. 
 Това е за сега. Надявам се, че следващият месец ще мога да кача и снимки, защото сега няма смисъл за един килограм.
 П.П. Септември е. Лятото е на път да си отиде, но дано времето позволи да се порадваме на последните летни дни. Да заровим крачета в пясъка и да се топнем в синьото море поне още няколко пъти.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Translate

Bloglovin Us

Follow on Bloglovin

Общо показвания

Blog Archive