Искам да започна блога си с тема, която вярвам не вълнува само мен.
Отслабването. 
Но не само то, а и стягането на тялото. Според мен красиво е не слабото, а стегнатото тяло. След първата ми бременност допуснах да кача 17 килограма, които свалих за 8 месеца. С упражнения в къщи (поне 20 минути на ден) и намаляне на калорийния дневен прием. Като въпреки, че се ограничавах си позволявах да си хапвам каквото ми се прияде (я шоколадче, я пица).😆😆😆 
Сега след второто раждане започнах веднага да внимавам с храненето. Това, че кърмя малката Шушанка не ми позволява драстично да намаля калориите си, но въпреки това ми помага в „битката“ с килограмите. Започнах и с тренировките, но натоварих кръста си и засега ще почакат малко. Достатъчно ми е да тичам след сина си. Двегодишните имат енергия колкото малка електроцентрала😵. 
Тук е мястото да кажа, че не съм специалист в областта и начинът ми да се отърва от излишните килограми може да не е правилен, но при мен работи. Искам да споделя какво и как ме мотивира да не се откажа, защото да си призная... трудно е. Не става с дни, а с месеци. За да остана мотивирана се тегля всеки ден. Тук някой ще каже, че не трябва. Да ама на мен ми помага. Както и веднъж седмично измервам: бюст, ханш, талия, бедра. Честно да ви кажа, ако съм свалила само сантиметри също ще съм на седмото небе. Ха-ха-ха.
Поставила съм си и месечни цели. Например по 2 килограма на месец за сега, после може и да увелича с още един или два килограма. Ще поживеем и ще видим. Поставянето на малки цели като да вляза в дънките от преди 3 години или ще си купя нова рокля, ако сваля 2 килограма също много ми помагат. Тези малки награди са чудесен начин да държа пътя напред към „мечтаната фигура“.
За сега съм 82 кг- за два месеца съм 4 килограма надолу.
Всеки месец ще споделям  напредъка си и дано да успея да мотивирам поне някой да започне с промяната си. 


0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Translate

Bloglovin Us

Follow on Bloglovin

Общо показвания

Blog Archive